GABRIELLI, Veronica
 Distribuzione geografica
Continente #
EU - Europa 6.882
NA - Nord America 5.348
AS - Asia 2.762
SA - Sud America 371
AF - Africa 60
OC - Oceania 36
Continente sconosciuto - Info sul continente non disponibili 8
Totale 15.467
Nazione #
US - Stati Uniti d'America 5.250
IT - Italia 3.737
GB - Regno Unito 1.236
CN - Cina 863
SG - Singapore 783
SE - Svezia 414
HK - Hong Kong 408
FR - Francia 348
DE - Germania 335
BR - Brasile 308
NL - Olanda 154
VN - Vietnam 146
UA - Ucraina 127
RU - Federazione Russa 125
TR - Turchia 112
KR - Corea 98
FI - Finlandia 82
IN - India 79
CA - Canada 65
ID - Indonesia 53
BG - Bulgaria 51
CH - Svizzera 51
MY - Malesia 40
ES - Italia 36
AU - Australia 34
JP - Giappone 32
BE - Belgio 29
PL - Polonia 29
BD - Bangladesh 22
TW - Taiwan 21
IE - Irlanda 19
LT - Lituania 18
AR - Argentina 17
MX - Messico 17
IR - Iran 16
PH - Filippine 16
ZA - Sudafrica 15
PK - Pakistan 13
IQ - Iraq 12
RO - Romania 12
AT - Austria 11
SI - Slovenia 10
UY - Uruguay 10
AE - Emirati Arabi Uniti 9
EC - Ecuador 9
MA - Marocco 9
GR - Grecia 8
SM - San Marino 8
CL - Cile 7
CO - Colombia 7
CZ - Repubblica Ceca 6
DZ - Algeria 6
EG - Egitto 6
LK - Sri Lanka 6
NO - Norvegia 6
PT - Portogallo 6
BY - Bielorussia 5
CI - Costa d'Avorio 5
HU - Ungheria 5
PY - Paraguay 5
TN - Tunisia 5
A1 - Anonimo 4
AZ - Azerbaigian 4
EU - Europa 4
IL - Israele 4
KE - Kenya 4
OM - Oman 4
VE - Venezuela 4
JM - Giamaica 3
MO - Macao, regione amministrativa speciale della Cina 3
PA - Panama 3
PE - Perù 3
SK - Slovacchia (Repubblica Slovacca) 3
UZ - Uzbekistan 3
AL - Albania 2
BF - Burkina Faso 2
DK - Danimarca 2
DO - Repubblica Dominicana 2
ET - Etiopia 2
GH - Ghana 2
IS - Islanda 2
JO - Giordania 2
KZ - Kazakistan 2
LB - Libano 2
NG - Nigeria 2
NP - Nepal 2
NZ - Nuova Zelanda 2
PR - Porto Rico 2
SA - Arabia Saudita 2
TH - Thailandia 2
BB - Barbados 1
BN - Brunei Darussalam 1
BO - Bolivia 1
BS - Bahamas 1
DM - Dominica 1
EE - Estonia 1
HN - Honduras 1
HR - Croazia 1
MC - Monaco 1
MD - Moldavia 1
Totale 15.460
Città #
Southend 902
Santa Clara 689
Singapore 446
Ashburn 422
Hong Kong 394
Chandler 392
Fairfield 377
Rome 332
Milan 320
Hefei 306
Jacksonville 254
Nyköping 250
Woodbridge 234
Modena 189
Houston 181
Bologna 178
Seattle 167
Dearborn 163
Wilmington 152
Ann Arbor 149
London 143
Beijing 134
Cambridge 133
Los Angeles 95
Seoul 83
Florence 81
Chicago 77
Naples 73
Reggio Emilia 73
New York 69
Parma 68
Izmir 64
The Dalles 63
Redwood City 60
Princeton 59
Ho Chi Minh City 57
Council Bluffs 56
Sofia 50
Eugene 47
Moscow 45
Bremen 42
San Diego 41
Hanoi 37
Padova 36
Grafing 33
São Paulo 32
Boardman 31
Buffalo 31
Bari 29
Helsinki 29
Turin 29
Genoa 27
Weert 26
Palermo 25
Bastiglia 24
Dallas 24
Verona 23
Shanghai 22
Frankfurt am Main 21
Brussels 20
Mierlo 20
Formigine 19
Jakarta 19
Mumbai 19
Stockholm 19
Falls Church 18
Warsaw 18
Brooklyn 17
Guangzhou 17
Perugia 17
San Mateo 17
Denver 16
Ferrara 16
Orem 15
Ottawa 15
San Jose 15
Zurich 15
Amsterdam 14
Bergamo 14
Toronto 14
Dublin 13
Montreal 13
Paris 13
Piacenza 13
Porto Mantovano 13
Reggio Nell'emilia 13
Rio de Janeiro 13
Tokyo 13
Ancona 12
Catania 12
Cesena 12
Napoli 12
Phoenix 12
Kunming 11
Sassuolo 11
Udine 11
Carpi 10
Changsha 10
Kuala Lumpur 10
Manchester 10
Totale 9.180
Nome #
Brand communication 1.665
Consumption practices of fast fashion products: A consumer-based approach 524
The role of brand prominence disparity in co-branded cause related marketing programs: Luxury vs non-luxury brand positioning 484
I riflessi della contraffazione sul valore della marca 459
Il ruolo della Brand Community nella definizione dell’immagine di marca 441
Brand prominence in cause-related marketing: Luxury versus non-luxury 426
Consumers’ awareness of luxury brand counterfeits and their subsequent responses: when a threat becomes an opportunity for the genuine brand 415
Brand architecture shift and corporate brand equity: An exploratory study 347
Consumatori e imprese irresponsabili 344
Affordant Shapes of Product Holder Influence Product Evaluation and Purchase Intention 343
Online brand community within the integrated marketing communication system: When chocolate becomes seductive like a person 340
Il brand 335
Counterfeiting of Luxury Brands: Opportunity beyond the Threat 325
Co-branded cause-related marketing campaigns: the importance of linking two strong brands 297
Does counterfeiting affect luxury customer-based brand equity? 293
L’immagine di marca: le dimensioni componenti ed i riflessi sulla valutazione di superiorità 287
Consumption practices of counterfeit luxury goods in the Italian context 286
Il consumatore e i prodotti contraffatti: un’indagine esplorativa sul processo di acquisto e le pratiche di consumo 284
La fedeltà del consumatore al punto vendita: determinanti di natura cognitiva ed affettiva 284
Il consumo di prodotti di lusso contraffatti e originali a confronto 283
SME practice towards integrated marketing communications 281
Componenti valutative e comportamentali della fedeltà al punto vendita 263
I fattori agevolanti ed ostacolanti il presidio diretto dei mercati 259
L’effetto del Country-of-Design e del Country-of-Manufacture sulla valutazione di prodotto: un’analisi sperimentale sul consumatore italiano 257
Lo sguardo dei consumatori verso la marca di lusso nell'epoca della contraffazione 254
From the House of Brand to the Branded House: The Effects of a Brand Portfolio Shift on Consumers’ Choice. 253
Attitudinal and behavioural loyalty in a retailing context: some preliminary results 249
The effect of message framing on young adult consumers’ sustainable fashion consumption: The role of anticipated emotions and perceived ethicality 244
Co-branding strategy for Cause Related Marketing activities: the role of brand awareness on consumers’ perception 241
L'INTEGRAZIONE TRA MARKETING E GESTIONE DELLE RISORSE UMANE: L'APPROCCIO DEL MARKETING INTERNO 236
The role of crisis typology and cultural belongingness in shaping consumers’ negative responses towards a faulty brand 236
La fedeltà del cliente oltre la prospettiva comportamentale: un modello interpretativo nell’ambito dei servizi 233
Brand scandals within a corporate social responsibility partnership: asymmetrical effects on for-profit and non-profit brands 233
How does brand image form? The role of brand associations in affecting brand quality and brand superiority 231
The influence of in-store product holders on orientation towards the product and on purchase intention 228
For-profit or non-profit brands: Which is more effective in a cause-related marketing programme? 221
Brand architecture change: When the corporate brand steps out of the shadow 219
Branding in retailing: a comparative perspective ‘services versus products’ 218
la crescita dimensionale in un mercato di nicchia:Lacote 215
How to choose the endorser: An experimental analysis on the effects of fit and notoriety 213
A branding challenge for social marketing programs 210
Brand awareness or brand credibility? This is the matter in a co-branded cause related marketing program 197
Il ruolo della comunicazione nella relazione consumatore-insegna commerciale 178
Feeling good by wearing sustainable: Advancing the well-being paradigm in sustainable consumption practices 176
Unveiling the corporate brand: the role of portfolio composition 174
L'importanza della coerenza nella comunicazione di brand in contesti eccezionali. Una ricerca durante la pandemia 168
The role of betrayal in the response to value and performance brand crisis 162
How culture belonging shapes negative emotion during product-harm crisis and influences consumers’ purchase intention of the faulty brand 157
Sustainable trend: how well-being works in shaping fashion consumption practices 151
capitolo 11: strategie e politiche di comunicazione 147
When apologies backfire: A moderated mediation model of exposure by NGOs, companies’ hypocrisy, and consumers’ political orientations 136
Il rapporto banca-impresa commerciale nell'ambito dei servizi di pagamento 135
How different types of communication affect ethical consumption: The role of psychological consumer empowerment 132
Lo showrooming come sfida omnichannel. Effetti delle forme di coinvolgimento e della sensibilità ambientale 94
This is what matters: The reactions of betrayed consumers to ethical brand crisis 83
Sustainable practices and consumers’ well-being: conceptual maps. 70
ARTIFICIAL INTELLIGENCE BEYOND ITS FUNCTIONING: THE ROLE OF VIRTUOUS GOALS AND CONSUMER DELIGHT 16
Eco-friendly Smart Home Devices: The Role of Artificial Intelligence Functioning and Environmental Effectiveness on Purchasing Intention 10
Totale 15.642
Categoria #
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Totale Lug Ago Sett Ott Nov Dic Gen Feb Mar Apr Mag Giu
2020/20211.012 0 0 0 0 0 116 178 138 114 208 214 44
2021/20221.673 76 117 83 92 52 100 107 116 246 169 347 168
2022/20231.927 147 194 190 116 227 213 102 175 221 109 117 116
2023/20241.726 77 110 115 155 229 140 216 195 67 172 131 119
2024/20253.299 177 71 123 233 593 409 193 189 304 173 444 390
2025/20262.301 324 241 357 510 555 314 0 0 0 0 0 0
Totale 15.642